Premium Campagnes Meer bereiken met minder schermtijd: hoe KNVB met interactieve luisterlessen jonge aanwas een zetje in de goede richting geeft Audio Agency Airborne ontwikkelde Code Blauw voor de KNVB als opmaat voor het grootste schoolvoetbaltoernooi van Nederland.
Carriere Mette Ouborg verruilt Food Cabinet voor Vijf890 Ze wordt er managing director en volgt Eline Rem op.
Partnerbijdrage Het beste van 30 jaar reclame: terugkijken op de STER Gouden Loeki Awards Wat maakt een reclame gedenkwaardig? Een terugblik op 30 jaar STER Gouden Loeki.
Partnerbijdrage Publicis Groupe Nederland zet nieuwe standaard voor merk activaties In-house Brand Activations team pioniert in merkactivaties en storytelling gecombineerd met media.
Premium Customer Experience Europese marketingtour moet Tenways succes opleveren in woelige e-bikemarkt De Chinese fabrikant mikt op prijsbewuste consumenten. E-bikes worden namelijk steeds duurder, blijkt uit onderzoek van BOVAG.
Premium Campagnes Meer bereiken met minder schermtijd: hoe KNVB met interactieve luisterlessen jonge aanwas een zetje in de goede richting geeft Audio Agency Airborne ontwikkelde Code Blauw voor de KNVB als opmaat voor het grootste schoolvoetbaltoernooi van Nederland.
Carriere Mette Ouborg verruilt Food Cabinet voor Vijf890 Ze wordt er managing director en volgt Eline Rem op.
Partnerbijdrage Het beste van 30 jaar reclame: terugkijken op de STER Gouden Loeki Awards Wat maakt een reclame gedenkwaardig? Een terugblik op 30 jaar STER Gouden Loeki.
Partnerbijdrage Publicis Groupe Nederland zet nieuwe standaard voor merk activaties In-house Brand Activations team pioniert in merkactivaties en storytelling gecombineerd met media.
Premium Customer Experience Europese marketingtour moet Tenways succes opleveren in woelige e-bikemarkt De Chinese fabrikant mikt op prijsbewuste consumenten. E-bikes worden namelijk steeds duurder, blijkt uit onderzoek van BOVAG.
Artificial Intelligence Het belang van creativiteit in een groeiende wereld van middelmatigheid AI neemt taken over, maar niet de kern van merkbouw. Creatieve impact blijft mensenwerk, zo stelt Anne Stokvis.
Premium Design Programma gestart dat 200 miljoen euro gaat investeren in immersive experience-industrie Het Nationaal Groeifonds wil de Nederlandse IX-industrie versterken en internationaal op de kaart zetten.
Partnerbijdrage Jouw merk voor het eerst op radio of tv: vijf zaken om rekening mee te houden Adverteren op landelijke radio en tv is een krachtige manier om je merk te laten groeien. Deze vijf zaken zijn belangrijk.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Premium Bureaus PR-bureau Mediatic biedt werknemers steun bij zorgtaken thuis als extra arbeidsvoorwaarde Het zet Beep for Help in voor praktische hulp aan huis. Dit platform lanceert zijn diensten voor de zakelijke markt in Nederland.
Artificial Intelligence Het belang van creativiteit in een groeiende wereld van middelmatigheid AI neemt taken over, maar niet de kern van merkbouw. Creatieve impact blijft mensenwerk, zo stelt Anne Stokvis.
Premium Design Programma gestart dat 200 miljoen euro gaat investeren in immersive experience-industrie Het Nationaal Groeifonds wil de Nederlandse IX-industrie versterken en internationaal op de kaart zetten.
Partnerbijdrage Jouw merk voor het eerst op radio of tv: vijf zaken om rekening mee te houden Adverteren op landelijke radio en tv is een krachtige manier om je merk te laten groeien. Deze vijf zaken zijn belangrijk.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Premium Bureaus PR-bureau Mediatic biedt werknemers steun bij zorgtaken thuis als extra arbeidsvoorwaarde Het zet Beep for Help in voor praktische hulp aan huis. Dit platform lanceert zijn diensten voor de zakelijke markt in Nederland.
Premium Carriere Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek C-level wervingsbureau Spencer Stuart heeft de houdbaarheid van CMO’s bij Fortune 500-bedrijven onderzocht.
Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Merkstrategie Janneke van Wanrooy (Cloetta): ‘Wij geloven in de kracht van goed genieten’ CMO Studio | Snoepgigant Cloetta maakt reuzemijlspassen op duurzaamheid. Maar de rode draad blijft het creëren van geluksmomenten.
Merkstrategie Nederlandse CMO wordt steeds empathischer CMO Report | Met een wereld die in brand staat is het ook voor merken belangrijk verbinding te zoeken met de klant.
Premium Carriere Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek
Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’
Premium Craft Embassy of Dutch Creativity dit jaar afwezig in Cannes De 'Nederlandse handelsmissie' werd sinds 2016 jaarlijks gehouden, maar 'de bereidheid om gezamenlijk te investeren' neemt af.
Premium Media Bauer Media Group neemt Clear Channel Europe definitief over Ook Clear Channel Nederland is onderdeel van de deal.
Campagnes 37 geniale 1 april-grappen van merken die je 'volledig' op het verkeerde been zetten Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media
Partnerbijdrage Derde editie ADsterdam Festival komt eraan Op 27 juni wordt LIEF events wederom omgetoverd tot een groot creativity festival.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Premium Bureaus Food Cabinet voert Europese campagne voor bessen en bramen Initiatief voor zacht fruit komt van organisaties in fruitteelt en -verkoop. Maakt deel uit van Europese programma Enjoy, it’s from Europe!
Premium Media Omzet abonnementen streamingdiensten boven de 1 miljard Een stijging van 21 procent, maar lineair kijken staat nog op 1.
Carriere Mediahuis Nederland breidt B2B-managementteam uit Mouringh den Dunnen, Sander van Gestel en Elzemieke Olsthoorn versterken het team.
Campagnes KNGF laat hondenhelden shinen, maar blijft de boodschap overeind? CAMPAGNEPRAAT | Honden als helden. Topvondst, vindt ons duo, dat zich tegelijkertijd afvraagt of deze campagne wel donateurs binnenhengelt.
Merkstrategie Nieuw product. Gelukt? Milka Alpenmelk Crème 100g. In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Haalt Milka onze tederheid naar boven met hun nieuwe reep?
Premium Bureaus Plus kiest C2B als 'employer branding'-bureau na pitch De social-campagne 'Werken als een baas' is het eerste resultaat. Naar een themabureau wordt nog altijd gezocht.
Merkstrategie Nadat we het Iban-nummer van de aap vroegen liet het stockfotobureau de claim varen Waarom een foto van internet plukken (heel soms) toch is toegestaan.
Premium Craft Embassy of Dutch Creativity dit jaar afwezig in Cannes De 'Nederlandse handelsmissie' werd sinds 2016 jaarlijks gehouden, maar 'de bereidheid om gezamenlijk te investeren' neemt af.
Premium Media Bauer Media Group neemt Clear Channel Europe definitief over Ook Clear Channel Nederland is onderdeel van de deal.
Campagnes 37 geniale 1 april-grappen van merken die je 'volledig' op het verkeerde been zetten Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media
Partnerbijdrage Derde editie ADsterdam Festival komt eraan Op 27 juni wordt LIEF events wederom omgetoverd tot een groot creativity festival.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Premium Bureaus Food Cabinet voert Europese campagne voor bessen en bramen Initiatief voor zacht fruit komt van organisaties in fruitteelt en -verkoop. Maakt deel uit van Europese programma Enjoy, it’s from Europe!
Premium Media Omzet abonnementen streamingdiensten boven de 1 miljard Een stijging van 21 procent, maar lineair kijken staat nog op 1.
Carriere Mediahuis Nederland breidt B2B-managementteam uit Mouringh den Dunnen, Sander van Gestel en Elzemieke Olsthoorn versterken het team.
Campagnes KNGF laat hondenhelden shinen, maar blijft de boodschap overeind? CAMPAGNEPRAAT | Honden als helden. Topvondst, vindt ons duo, dat zich tegelijkertijd afvraagt of deze campagne wel donateurs binnenhengelt.
Merkstrategie Nieuw product. Gelukt? Milka Alpenmelk Crème 100g. In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Haalt Milka onze tederheid naar boven met hun nieuwe reep?
Premium Bureaus Plus kiest C2B als 'employer branding'-bureau na pitch De social-campagne 'Werken als een baas' is het eerste resultaat. Naar een themabureau wordt nog altijd gezocht.
Merkstrategie Nadat we het Iban-nummer van de aap vroegen liet het stockfotobureau de claim varen Waarom een foto van internet plukken (heel soms) toch is toegestaan.