Premium Gedragsverandering Oot wil dreigende obesitas-epidemie helpen tegengaan, maar hoe doe je dat met zo’n verkoopprijs?
Premium Gedragsverandering Oot wil dreigende obesitas-epidemie helpen tegengaan, maar hoe doe je dat met zo’n verkoopprijs?
Gedragsverandering WPP’s terug-naar-kantoorbeleid: begrijpelijk of onhandig? Vincent Mispelblom Beyer pleit voor flexibel thuiswerkbeleid. 'Laat mensen zelf bepalen hoe en wanneer ze samenkomen.'
Bureaus Simon Lévelt kiest voor Stroom Het merk werkt aan een groeistrategie en wil daarom een breder publiek bereiken.
Partnerbijdrage ‘Complexe klantvragen vereisen gecombineerde expertise’ Country director Dirk van den Bosch van iO, over trends, uitdagingen en de rol van technologie in marketing en creativiteit.
Partnerbijdrage Maiko Valentijn, CEO GroupM: “In ons vak zijn er meer prijzen, maar bij de AMMA’s draait het echt om hoe media het verschil maken” AMMA-commissievoorzitter en Managing Partner OMD Nederland, Angelique Schreuders gaat in gesprek met VIA vice-voorzitter Maiko Valentijn
Data & Insights Omzet supermarkten daalt, Albert Heijn vergroot marktaandeel Mede door het verbod op tabaksreclame is de omzet van de supermarkten gedaald. Albert Heijns marktaandeel groeide, Jumbo verloor terrein.
Gedragsverandering WPP’s terug-naar-kantoorbeleid: begrijpelijk of onhandig? Vincent Mispelblom Beyer pleit voor flexibel thuiswerkbeleid. 'Laat mensen zelf bepalen hoe en wanneer ze samenkomen.'
Bureaus Simon Lévelt kiest voor Stroom Het merk werkt aan een groeistrategie en wil daarom een breder publiek bereiken.
Partnerbijdrage ‘Complexe klantvragen vereisen gecombineerde expertise’ Country director Dirk van den Bosch van iO, over trends, uitdagingen en de rol van technologie in marketing en creativiteit.
Partnerbijdrage Maiko Valentijn, CEO GroupM: “In ons vak zijn er meer prijzen, maar bij de AMMA’s draait het echt om hoe media het verschil maken” AMMA-commissievoorzitter en Managing Partner OMD Nederland, Angelique Schreuders gaat in gesprek met VIA vice-voorzitter Maiko Valentijn
Data & Insights Omzet supermarkten daalt, Albert Heijn vergroot marktaandeel Mede door het verbod op tabaksreclame is de omzet van de supermarkten gedaald. Albert Heijns marktaandeel groeide, Jumbo verloor terrein.
Reputatie & crisis Polarisatie creëert geen krachtigere merkpositionering Jan Driessen ziet vijf risico's van polarisatie in merkpositionering.
Campagnes YoungCapital kiest creatie boven context en dat valt op CAMPAGNEPRAAT | Vette creatie, vindt ons duo. Hierna wel graag meer context, slimme media en nuance.
Premium Data & Insights 'Hoi, mijn naam is Pernille en ik ben een thalassofiel' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Pernille Kok-Jensen van Mare Amsterdam.
Partnerbijdrage AI als gamechanger: zo kom je écht vooruit Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 29 januari deelt Freddy de Bosschere praktische handvatten voor AI-use cases.
Partnerbijdrage NPO Radio 2 Top 2000 overtreft zich wederom: bijna 60% luistertijdaandeel De lijst der lijsten heeft opnieuw bewezen een vaste waarde te zijn tijdens de feestdagen.
Premium Merkstrategie ‘Het gaat niet om purpose’: Nick Asbury over waarom merken hun missie moeten herzien Nick Asbury, schrijver en creatief strateeg, legt uit waarom de purpose-trend merken op een dwaalspoor brengt.
Reputatie & crisis Polarisatie creëert geen krachtigere merkpositionering Jan Driessen ziet vijf risico's van polarisatie in merkpositionering.
Campagnes YoungCapital kiest creatie boven context en dat valt op CAMPAGNEPRAAT | Vette creatie, vindt ons duo. Hierna wel graag meer context, slimme media en nuance.
Premium Data & Insights 'Hoi, mijn naam is Pernille en ik ben een thalassofiel' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Pernille Kok-Jensen van Mare Amsterdam.
Partnerbijdrage AI als gamechanger: zo kom je écht vooruit Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 29 januari deelt Freddy de Bosschere praktische handvatten voor AI-use cases.
Partnerbijdrage NPO Radio 2 Top 2000 overtreft zich wederom: bijna 60% luistertijdaandeel De lijst der lijsten heeft opnieuw bewezen een vaste waarde te zijn tijdens de feestdagen.
Premium Merkstrategie ‘Het gaat niet om purpose’: Nick Asbury over waarom merken hun missie moeten herzien Nick Asbury, schrijver en creatief strateeg, legt uit waarom de purpose-trend merken op een dwaalspoor brengt.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’ CMO Studio | ‘We vertrokken zwaar op planeet, maar mensen kijken bij de aankoop van een product vooral naar; wat doet het voor míj?’
Advertorial ESG: CMO’s ticket to the boardroom ESG-doelen zijn onderdeel van de waardepropositie van merken.
Merkstrategie Cees Hannema (Omoda): ‘Snelle levering is een hygiënefactor’ CMO Studio | Inspiratie en advies zijn de pijlers van de marketingstrategie van de Zeeuwse schoenen – en fashion retailer. ‘Dat…
Merkstrategie Judith Franssen (Randstad): ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’ CMO Studio | Focuste Randstad vroeger veel meer op de werkgevers, nu ligt de nadruk veel meer op b-to-c.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’
Premium Purpose Marketing Stefanie Sijtsma (Hartman): 'Maak duurzaamheid concreet en verleidelijk' Sijtsma ziet consumenten nog niet en masse kiezen voor duurzame opties omdat ze nog niet genoeg worden verleid.
Premium Purpose Marketing De vijf bouwstenen voor 'Samenwerken voor Duurzame Impact' Een gids voor adverteerders en bureaus om samen te werken aan een duurzame toekomst. Nuttig initiatief of papieren tijger?
Media Tim van der Bilt en Ramona Ramdaras starten Revolution Ad: 'Einde aan bannerblindheid' Revolution Ad moet performance versterken met intuïtieve en interactieve advertenties.
Partnerbijdrage Een pleidooi voor productievere polarisatie Hoe dialoog en discussie ons verder brengen.
Partnerbijdrage De vijf best gelezen Grow-artikelen van 2024 Ga vol inspiratie het nieuwe jaar in met de vijf best gelezen Grow-artikelen van 2024.
Premium Bureaus Meer storm op komst in de bureauwereld 'De snelheid waarmee bureaus omvallen, is indrukwekkend'.
Campagnes Centerparcs komt met nieuwe positionering die wegvalt tussen zon- en skigeweld CAMPAGNEPRAAT | Stoer hoor, zo'n nieuwe koers, maar wat is de boter bij de vis?
Premium Media Koffiedik Kijken 2025: de AI-roes is voorbij en merken moeten stoppen met pitchen Tristan Albers, Rafne ten Oever, Edgar Molenaars en Peter van der Vorst namen een kijkje in de glazen bol.
Premium Carriere Jasper van Lingen (StudioM): ‘Ik ben niet bang aangelegd’ TALENT SPOTTING | Young in Media Talent van 2024 Van Lingen focust op 'echte herkenning'.
Bureaus Schuttelaar & Partners neemt Green Food Lab over Isabel Boerdam, oprichter van Green Food Lab, treedt toe als partner van Schuttelaar & Partners.
Customer Experience Leegstand in winkelstraten stijgt door faillissementen, maar herstel in zicht 14 duizend leegstaande winkelpanden, mede veroorzaakt door het omvallen van ketens als Blokker, Bristol en Esprit.
Customer Experience Wibra groeit verder: profiteert van sluiting Blokker-winkels Wibra opent gemiddeld twee nieuwe winkels per week en behoudt de bestaande inrichting van Blokker-winkels. ‘Duurzame herbestemming.’
Premium Purpose Marketing Stefanie Sijtsma (Hartman): 'Maak duurzaamheid concreet en verleidelijk' Sijtsma ziet consumenten nog niet en masse kiezen voor duurzame opties omdat ze nog niet genoeg worden verleid.
Premium Purpose Marketing De vijf bouwstenen voor 'Samenwerken voor Duurzame Impact' Een gids voor adverteerders en bureaus om samen te werken aan een duurzame toekomst. Nuttig initiatief of papieren tijger?
Media Tim van der Bilt en Ramona Ramdaras starten Revolution Ad: 'Einde aan bannerblindheid' Revolution Ad moet performance versterken met intuïtieve en interactieve advertenties.
Partnerbijdrage Een pleidooi voor productievere polarisatie Hoe dialoog en discussie ons verder brengen.
Partnerbijdrage De vijf best gelezen Grow-artikelen van 2024 Ga vol inspiratie het nieuwe jaar in met de vijf best gelezen Grow-artikelen van 2024.
Premium Bureaus Meer storm op komst in de bureauwereld 'De snelheid waarmee bureaus omvallen, is indrukwekkend'.
Campagnes Centerparcs komt met nieuwe positionering die wegvalt tussen zon- en skigeweld CAMPAGNEPRAAT | Stoer hoor, zo'n nieuwe koers, maar wat is de boter bij de vis?
Premium Media Koffiedik Kijken 2025: de AI-roes is voorbij en merken moeten stoppen met pitchen Tristan Albers, Rafne ten Oever, Edgar Molenaars en Peter van der Vorst namen een kijkje in de glazen bol.
Premium Carriere Jasper van Lingen (StudioM): ‘Ik ben niet bang aangelegd’ TALENT SPOTTING | Young in Media Talent van 2024 Van Lingen focust op 'echte herkenning'.
Bureaus Schuttelaar & Partners neemt Green Food Lab over Isabel Boerdam, oprichter van Green Food Lab, treedt toe als partner van Schuttelaar & Partners.
Customer Experience Leegstand in winkelstraten stijgt door faillissementen, maar herstel in zicht 14 duizend leegstaande winkelpanden, mede veroorzaakt door het omvallen van ketens als Blokker, Bristol en Esprit.
Customer Experience Wibra groeit verder: profiteert van sluiting Blokker-winkels Wibra opent gemiddeld twee nieuwe winkels per week en behoudt de bestaande inrichting van Blokker-winkels. ‘Duurzame herbestemming.’