Premium PR KPN-campagne ‘Stukje van mij’ wint een platina Sabre Award Opnieuw een hoofdprijs voor de campagne tegen online shaming. Ook Bijl PR won een Sabre Award.
Premium Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Premium Media GroupM en HYPR: huis-aan-huiskranten betrouwbaar en informatief Onderzoek van GfK biedt inzicht in de kwaliteit, relevantie en impact van huis-aan-huiskranten.
Premium PR KPN-campagne ‘Stukje van mij’ wint een platina Sabre Award Opnieuw een hoofdprijs voor de campagne tegen online shaming. Ook Bijl PR won een Sabre Award.
Premium Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Premium Media GroupM en HYPR: huis-aan-huiskranten betrouwbaar en informatief Onderzoek van GfK biedt inzicht in de kwaliteit, relevantie en impact van huis-aan-huiskranten.
Bureaus SAN Accent maakt shortlist New kids on the Block bekend Het gaat om zes bureaus die meedingen naar de prijs, die op 5 juni uitgereikt wordt.
Premium Data & Insights 29 procent van de Nederlanders baalt van reclames op zijn smart-tv Die groep wordt niet blij van advertenties omdat er al betaald is voor de televisie.
Carriere Nicole Rosanella nieuwe directeur corporate marketing bij Samsung Benelux Ze komt over van Backbase, waar ze senior director brand & communications was.
Partnerbijdrage Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Premium Media Plan minister voor publieke omroep: vijf omroephuizen, NTR verdwijnt Er kunnen geen nieuwe omroepen meer toetreden tot het bestel.
Bureaus SAN Accent maakt shortlist New kids on the Block bekend Het gaat om zes bureaus die meedingen naar de prijs, die op 5 juni uitgereikt wordt.
Premium Data & Insights 29 procent van de Nederlanders baalt van reclames op zijn smart-tv Die groep wordt niet blij van advertenties omdat er al betaald is voor de televisie.
Carriere Nicole Rosanella nieuwe directeur corporate marketing bij Samsung Benelux Ze komt over van Backbase, waar ze senior director brand & communications was.
Partnerbijdrage Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Premium Media Plan minister voor publieke omroep: vijf omroephuizen, NTR verdwijnt Er kunnen geen nieuwe omroepen meer toetreden tot het bestel.
Premium Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Artificial Intelligence Het belang van creativiteit in een groeiende wereld van middelmatigheid AI neemt taken over, maar niet de kern van merkbouw. Creatieve impact blijft mensenwerk, zo stelt Anne Stokvis.
Premium Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Media Mediagebruik onder kinderen van 0 tot en met 6 jaar daalt Het gebruik blijft wel hoger dan het officiële WHO-advies, zegt het Netwerk Mediawijsheid.
Carriere Jildou van der Bijl verlaat Studio The Editors, wordt hoofdredacteur Parool Samen met Michiel Couzy gaat ze bij DPG Media Het Parool leiden.
Premium Reputatie & crisis Het imago van ambtenaren kleurt ons oordeel over prestaties overheid Burgers met negatieve stereotypen waarderen dienstverlening overheid lager en zijn minder tevreden, blijkt uit wetenschappelijk onderzoek.
Partnerbijdrage Derde editie ADsterdam Festival komt eraan Op 27 juni wordt LIEF events wederom omgetoverd tot een groot creativity festival.
Partnerbijdrage How to win an award: prijswinnaars en juryleden delen inzichten Vier toonaangevende prijswinnende experts en juryleden delen inzichten op het gebied van awards.
Premium Bureaus Oranje Fonds kiest We Agency als nieuw creatief bureau Nieuwe samenwerking moet maatschappelijke impact en merkgevoel van Neerlands grootste sociale fonds gaan versterken.
Carriere Ivar Allema gaat Code d'Azur leiden Allema werkt al elf jaar bij Code d'Azur. Hij neemt het stokje van Herberth Samsom over.
Carriere Klaartje Kuypers commercial director UM Nederland Ze wordt verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling van klanten en de commerciële groei van het bureau.
Premium Purpose Marketing Greenwashing levert dochteronderneming Deutsche Bank 25 miljoen euro boete op Vermogensbeheerder DWS geeft toe dat marketing in het verleden 'soms te overdreven was'.
Premium Bureaus RAW trekt opnieuw naar Cannes: wil gesloten sector openbreken voor jong talent Ook dit jaar krijgen jonge creatieven de kans om het Cannes Lions Festival mee te maken en zo een basis voor hun carrière te leggen.
Premium Media ‘Amazon brengt bod uit op TikTok’ Amazon wil TikTok in z'n geheel overnemen, meldt The New York Times. TikTok moet activiteiten verkopen om een verbod in de VS te voorkomen.
Premium Media Mediagebruik onder kinderen van 0 tot en met 6 jaar daalt Het gebruik blijft wel hoger dan het officiële WHO-advies, zegt het Netwerk Mediawijsheid.
Carriere Jildou van der Bijl verlaat Studio The Editors, wordt hoofdredacteur Parool Samen met Michiel Couzy gaat ze bij DPG Media Het Parool leiden.
Premium Reputatie & crisis Het imago van ambtenaren kleurt ons oordeel over prestaties overheid Burgers met negatieve stereotypen waarderen dienstverlening overheid lager en zijn minder tevreden, blijkt uit wetenschappelijk onderzoek.
Partnerbijdrage Derde editie ADsterdam Festival komt eraan Op 27 juni wordt LIEF events wederom omgetoverd tot een groot creativity festival.
Partnerbijdrage How to win an award: prijswinnaars en juryleden delen inzichten Vier toonaangevende prijswinnende experts en juryleden delen inzichten op het gebied van awards.
Premium Bureaus Oranje Fonds kiest We Agency als nieuw creatief bureau Nieuwe samenwerking moet maatschappelijke impact en merkgevoel van Neerlands grootste sociale fonds gaan versterken.
Carriere Ivar Allema gaat Code d'Azur leiden Allema werkt al elf jaar bij Code d'Azur. Hij neemt het stokje van Herberth Samsom over.
Carriere Klaartje Kuypers commercial director UM Nederland Ze wordt verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling van klanten en de commerciële groei van het bureau.
Premium Purpose Marketing Greenwashing levert dochteronderneming Deutsche Bank 25 miljoen euro boete op Vermogensbeheerder DWS geeft toe dat marketing in het verleden 'soms te overdreven was'.
Premium Bureaus RAW trekt opnieuw naar Cannes: wil gesloten sector openbreken voor jong talent Ook dit jaar krijgen jonge creatieven de kans om het Cannes Lions Festival mee te maken en zo een basis voor hun carrière te leggen.
Premium Media ‘Amazon brengt bod uit op TikTok’ Amazon wil TikTok in z'n geheel overnemen, meldt The New York Times. TikTok moet activiteiten verkopen om een verbod in de VS te voorkomen.